Ўзбекча | O'zbekcha | Русский

ONLINE MUROJAAT

ARIZA VA SHIKOYATLAR UCHUN

TEL: 998 71

 



Ko'p so'raladigan savollar
1. Nega mening murojaatim qabul qilinmadi?
Javob: Siz kiritilishi shart bo'lgan maydonlardan birortasini kiritmagansiz yoki noto'gri kiritgansiz.
2. Mening murojaatim qachon muvaffaqtiyatli qabul qilinadi?
Javob: Kiritilishi shart bo'lgan barcha maydonlar to'gri kiritilgan taqdirda, sizning murojaatingiz muvaffaqiyatli qabul qilinadi va sizga qabul qilinganligi haqida quyidagicha xabar beriladi:
3. Men murojaatim holatini qanday nazorat qilaman?
Javob: Murojaatingiz muvaffaqiyatli qabul qilingandan so'ng, siz kiritgan elektron manzilga quyidagi faollashtirish havolasi yuboriladi:
Siz elektron manzilingizni ochib tekshirishingiz va Faollashtirish havolasini ishga tushirishingiz kerak bo'ladi. Shundan so'ng sizning murojaatingiz faollashtiriladi va sizga quyidagicha xabar beriladi:
Shundan so'ng, sizning elektron manzilingizga murojaatingiz raqami, mas'ul shaxs, murojaatingiz holati xaqida ma'lumotni ko'rish imkonini beruvchi Murojaatnoma havolasi yuboriladi. U shunday ko'rinishda bo'ladi:
4. Elektron manzilimga kelgan murojaatni faollashtirish havolasi ishga tushirilmasa nima bo'ladi?
Javob: Agar elektron manzilingizga kelgan Faollashtirish havolasi ishga tishirilmasa, sizning murojaatingiz faollashtirilmaydi va rasman ro'yhatga olinmaydi.
 
 
2001-2017 "O'zbektelekom"
Barcha xizmatlar litsenziyalangan
E-mail info@uztelecom.uz ISO 9001:2008 sertifikati 2013 yil Billing Telekom filialida ishlab chiqarilgan